Tuesday, March 24, 2009

Perwakilan perlu jawab: Wang? Atau Bangsa?


Baca Bigdog di sini.

Jika pilihannya wang, anda bertanggungjawab menghancurkan parti, bangsa dan negara. Kalau pilihannya bangsa, sila baca lihat Perisytiharan 25 Rabiul Awal 1430 di sini.

Sila sebar-sebarkan kempen ini.

5 comments:

Anonymous said...

Zaid Ibrahim is also making his choice for new political party...

PARPUKARI said...

YEAH, I HEARD THAT KJ WILL BE ONE OF THE CANDIDATE EH? I DONT CARE, IF ALL THIS KUDIKAREY AKA KAKI BOTOL JOIN ONE PARTY TOGETHER WITH AL JUBURI WAL LIWATI....WHO CARES...THIS PART SHOULD BE CALLED ALL MALAYSIAN REJECT PARTY...YEAH ZAID LETS PARTY, DONT FORGET TH CHIVAS ZAID...AND SOME CORDON BLEU TOO..OKK...YEAHH...

Unknown said...

"Khairy, Shahrizat dahului pencabar
Mar 25, 09 3:47pm
Khairy Jamaluddin dan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil sedang mendahului calon-calon lain, masing-masing bagi jawatan ketua Pemuda dan Wanita dalam pengiraan awal petang ini.

Pengiraan undi bagi jawatan-jawatan utama Pemuda, Wanita dan Puteri masih berlangsung. Difahamkan proses pengiraan berjalan lancar.

Pengundian bermula kira-kira jam 11.45 pagi dan selesai kira-kira sejam kemudiannya.

Ramai menjangka Khairy dan Shahrizat terpilih dengan majoriti yang selesa." malaysiakini

- NAMPAK SIA-SIA JE KEMPEN SAUDARA...walaupun masih lagi awal untuk menyorak khairy dan sharizat tetapi jeng jeng jeng suspens...hahaahhaha

Anonymous said...

Sudah jelas,sila buat pilihan, UMNO akan berkubur. Rakyat akan menolak pemimpin yang rasuah dan akan akan menterjemahkannya dalam bentuk undi tidak menyokong dalam pilihanraya umum nanti. Perwakilan sebenarnya tahu mana satu calon yang hendak ditolak. Ucapan Najib pun cukup jelas yang mahukan pemimpin yang bukan sahaja disenangi oleh UMNO tetapi juga rakyat. Kita tunggu apa keputusannya nanti.

haniesyafique said...

perwakilan nmpaknya lebey memilih wang!!!! nmpk sgt kj beli depa!!!!

My Say