Sunday, March 16, 2008

Teruskan Tsunami Kedua Menuntut Pak Lah Mengundur

Tampalkan gambar ini di blog anda

Jika anda seorang ahli UMNO yang sayangkan parti dan percaya kepada perjuangan untuk memartabatkan bangsa, sudah masa anda berhenti dari takut-takut.

Masa sudah sampai untuk tampil kehadapan untuk menyelamatkan parti dan bangsa dari terus menghadapi kehancuran. Kepimpinan sekarang sudah jelas tidak diterima rakyat lagi. Jika ia terus dikekalkan, hancurlah parti dan terkuburlah perjuangan 60 tahun untuk membangunkan bangsa.

Presiden UMNO dan Perdana Menteri adalah seorang yang penipu dan pentadbir yang lemak. Dia hanya mengunakan kuasanya untuk kepentingan keluarganya sahaja. Sudah masa ia dihentikan segera dari terus dengan putar belitnya, dan terus membawa masaalah dari kelemahannya menangani masaalah kenaikkan harga, penganguran, rasuah, dan jenayah.

Tulis petisyen dan beramai-ramai menghantarnya ke ibu pejabat UMNO. Kita mahu dapatkan 1,000,000 juta tandatangan ahli dalam dua minggu!

Ayuh gerakan tuntutan ini sekarang!

Sudah masa UMNO diperbetulkan. Sesiapa lagi yang masih membodek dan mengampu, mempertahankan pemimpin bodoh yang tidak mampu, tiada suarakan pendirian tanpa malu, dan menyokong setia membuta tuli digulingkan kesemua.

Bagi yang berusaha membantu di belakang tabir, kita kekalkan. Mereka yang berani, baik dan ikhlas dalam perjuangan kita sama-sama naikkan!



Bagi rakyat Malaysia yang mahu juga menghantar petisyen menuntut Abdullah Badawi meletakkan jawatan, sila perolehi contoh petisyen di sini.

Abdullah Badawi masih ingat dia diterima rakyat dan layak memerintah. Dia masih berdegil tidak mahu letak jawatan. Walaupun ditentang rata-rata, dia masih mahu menaikkan Khairy Jamaluddin.

Mari nyahkan pemerintahan nepotisma tiga beranak dari bumi tanahair tercinta selama-lamanya!

4 comments:

Anonymous said...

dude, u need 3000 signitures an hour to get 1 million in 2 weeks.

A Voice said...

Itu bukan cara online. kalau tak dapat 1 juta, dpaat 300-500 ribu pun dah kire baik di zaman kaki bodek dan pengampu

Anonymous said...

Dulu Tun M pun disuruh berundur. Sekarang Pak Lah pun disuruh berunder. Nanti kalau Najib pun disuruh berundur.

Pendek kata semuanya tak betul.

Tapi bila Lim Kit Siang di Parliament, anaknya jadi Ketua Menteri Penang dan Menantunya MP di Melaka, tak pula orang kata apa apa. Tak pulak ada yang kata Pembangkang tiga beranak. O Terlupa, KM Penang sekarang bukan Pembangakang lagi tapi PEMERINTAH di Penang.

Tak Lama lagi kalau orang Melayu bercakaran sepanjang masa, tak hairan (Nauzubillah min zalik) Lim Kit Siang, atau anaknya yang nak hapus DEB tak sampai beberapa jam jadi KM Penang tu atau menantunya BEtty Li tu yang akan jadi PM Malaysia.

Masa tu kalau umur panjang nak tengok APA ORANG MELAYU akan buat. Ini tak mustahil sebab sekarang pun PAS dah puji DAP Melambung lambung. PKarut tu tak usah cakaplah. Kesian Orang Melayu tinggal UMNO yang mahu jaga HAK KETUANAN Mereka, tapi itu pun tak sedar.

Melayu, Melayu, Melayu. Kalau Tak dengki, Tak sah. Kalau tak tengok orang jatuh tak sah. Kalau pandai, kaya, berjaya mesti ada yang nak jatuhkan dengan cara menyucuk. Sihir menyihir tak usah cakap lah walau pun in 2008.

Kalau Orang Melayu tak beragama suci Islam tak tahu apa nak jadi. Itu pun Agama dijadikan alat untuk politik. Ada yang kata Islam hak mereka kerana ideao politik, maka bertambah pecah belah lah Orang Melayu.

Dengki, Fitnah, Mengadu Domba, Batu Api, tak menghargi jasa orang lain, mudah lupa dan sekarang trend baru kurang ajar dengan pemimpin negara sinonim dengan Melayu. Hanya ALLAH swt yang boleh tolong orang Melayu. InsyaAllah INSAF dan semua balik ke pangkal jalan. Istigfar banyak banyak wahai orang Melayu.

Ingat, orang Melayu semua ini negara kamu, kami tak ada tanah tumpah lagi. Hanya di Tanah Melayu. Jangan sampai ini pun kamu semua akan hilang satu hari nanti.

Anonymous said...

kite kene sokong gol yg mmperjuangkan islam.. walaupun PAS bkan la bgos sgt,,,
ttp ape yg diperjuangkan itu leh baik drpd ape yg kerajaan kte sdg lakukan skng..

My Say